Nobody can aid me????
Regístrate para eliminar esta publicidad
Please I am searching this hd-dvd that are sold also in Spain with italian audio:
El fugitivo, Grupo salvaje , Scooby-doo and Alerta maxima: 2 ; please who know where are sold in your country (dvdgo no actually) or want to sell these write a message to me, I live in Italy.
Many thanks to all.
Última edición por mpg; 04/09/2011 a las 11:23
Nobody can aid me????
up.........
Nobody can aid me?????
Please aid me.......
Always I am searching.......
El fugitivo: El fugitivo (Warner): Amazon.es: Harrison Ford, Tommy Lee Jones, Sela Ward, Joe Pantoliano, Andreas Katsulas, Jeroen Krabbé, Julianne Moore, Daniel Roebuck, Andrew Davis: Cine y Series TV
Grupo salvaje: Grupo salvaje. El montaje del director: Amazon.es: Edmond O'Brien, Ernest Borgnine, Jaime Sanchez, Robert Ryan, William Holden, Warren Oates, Emilio Fernandez, Ben Johnson, Varios, Sam Peckinpah: Cine y Series TV
Scooby-doo: Scooby Doo - Il Film [Italia]: Amazon.es: Rowan Atkinson, Sarah Michelle Gellar, Linda Cardellini, Matthew Lillard, Freddie Prinze, Raja Gosnell: Cine y Series TV
Alerta máxima 2: http://www.amazon.es/Alerta-m%C3%A1x...2449230&sr=1-2
But they haven't italian audio..... or are blu-ray......
Última edición por mpg; 10/04/2012 a las 20:14
Always searching....
Nobody can aid me???
up..........
È necessario scrivere in spagnolo in questo forum, in modo che più persone possono rispondere a voi.
Ancora busca.........
¿Qué pasa aquí?. ¿Me he equivocado de foro?. ¿Tengo que aprender idiomas para entrar en el foro?.
PD: Joder Lucky, eres mi ídolo. No sabía yo que también hablabas otros idiomas. Eres un crack. Yo de mayor quiero ser como tú .